Doradca ds. Sprzedaży Nieruchomości Premium

Twój zakres obowiązków

  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie obrotu nieruchomościami rynku premium w Trójmieście
  • nawiązywanie kontaktu z klientami, budowa bazy danych klientów
  • przygotowywanie ofert handlowych, marketing ofert
  • współpraca z klientami podczas finalizacji transakcji
  • utrzymywanie kontaktu z klientami po sfinalizowanych transakcjach

Nasze wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży nieruchomości w sektorze Premium- warunek konieczny
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne w zakresie nawiązywania i utrzymywania relacji z klientem
  • co najmniej 5-letnie doświadczenie w obsłudze Klienta
  • umiejętność zarządzania swoją pracą pod presją czasu
  • nienaganna prezencja, uśmiech oraz wysoka kultura osobista, dyskrecja
  • poprawna polszczyzna, brak wad wymowy
  • umiejętność współpracy, orientacja na cel, samodzielność i skuteczność w działaniu
  • orientacja na osiąganie celów
  • wykształcenie wyższe i znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne premie
  • atrakcyjne biuro oraz niezbędne, nowoczesne narzędzia usprawniające pracę
  • pracę w zgranym, pozytywnie nastawionym zespole
  • ubezpieczenie grupowe
  • prywatną opiekę medyczną