Aktualności

Przepis na marketingowy sukces Moderny

29/06/2021

Zastanawiasz jak to się stało, że Moderna w ciągu 12 lat doszła do tak wysokiej i ugruntowanej pozycji na rynku deweloperskim? Stała się świadomym i rozpoznawalnym graczem w sektorze nieruchomości premium w całej Polsce. Przepis na marketingowy sukces Moderny zdradził w wywiadzie dla Deweloper&Marketing, gość numeru. Autor wszystkim dobrze znanych konceptów kreatywnych takich jak nagrodzona Effie kampania Qultowa Świętojańska, czy obecnie trwająca komunikacja gdańskiej Scali. Związany z Moderną od ponad 8 lat – Robert Kasprzak, Brand Communications Manager

 

Deweloper & Marketing – Robert Kasprzak

Przepis na sukces w pigułce:

  • własna kuchnia (stwórz agencję marketingową wewnątrz firmy)
  • profesjonalni i zaangażowani kucharze o szerokich zdolnościach
  • duża dawka kreatywności i strategicznego myślenia
  • wypracowane koncepty kreatywne i ich konsekwentna realizacja
  • efektywnie planowany budżet

wszystko okraszone odrobiną szczęścia…

W wywiadzie znajdziecie także m.in. :

  • podsumowanie działań marketingowych w czasie pandemii
  • kierunek w jakim powinien patrzeć marketing nieruchomości
  • rolę marketingu w firmie deweloperskiej i sposób na organizację Działu Marketingu
  • podpowiedź jak tworzy się wyjątkowe koncepty kreatywne i jak z małym budżetem zdobywać wielkie nagrody

Zapraszamy do lektury!

Powiązane wiadomości