Wyzwaniem było stworzenie przypisu, który przekaże ważne dla nas wartości, będzie swobodny i łatwy w odbiorze, umożliwi rozwój w wielu nadchodzących projektach. Tak powstała Moderna Life. Nowoczesna, dobrze wyglądająca, idąca pod prąd marka, która oferuje młodym, ambitnym ludziom, nieruchomości zlokalizowane tam, gdzie jest ich centrum życia– opowiada o procesie tworzenia nowej marki Robert Kasprzak Brand Communications Manager. W Modernie Life tworzymy inwestycje wykonane z materiałów wysokiej jakości, zaprojektowane do życia w taki sposób, aby mieszkańcy czuli się świetnie, udaje nam się to dzięki kompetencjom, doświadczeniu i wiedzy dewelopera premium. Z serią haseł: Żyj, gdzie Ci wygodnie. Zaprojektowane do życia. Tam, gdzie toczy się życie. Komunikacja stworzy przyjazny i pełen energii styl komunikacji, bardzo silnie odróżniający się od rynku.– dodaje Kasprzak.