Aktualności

Moderna Life zastąpi markę PB Kokoszki

25/05/2021

Wraz z zakupem akcji Przedsiębiorstwa Budowlanego „Kokoszki” w 2019 roku Moderna Holding wkroczyła na rynek nieruchomości popularnych. Obecnie realizuje budowę i sprzedaż Osiedla Lazurowego przy ulicy Niepołomickiej w Gdańsku. Planuje też nowe inwestycje w tym segmencie.

moderna_life_logo

Chcemy realizować nowe, ambitne cele inwestycyjne. Mamy aspiracje ukształtowania tego rynku według naszych wartości. Z naszych obserwacji i analiz wynika, że marka PB Kokoszki w obecnej formie nie wpisuje się w obraną strategię rozwoju. Nowa marka, która zastąpi Kokoszki pozwoli na zakomunikowanie zupełnie nowej jakości na rynku – opowiada o genezie nowej marki Adam Małaczek Prezes Moderna Holding

Lot_nr1

Osiedle Lazurowe - Gdańsk, Niepołomicka

Moderna zdecydowała się na stworzenie linii produktowej – submarki, działającej w ramach nazwy Moderna, aby silniej zaakcentować przynależność do Holdingu, ale jednocześnie zaznaczyć odrębność od topowych realizacji w segmencie premium, funkcjonujących z przypisem Superior Living.
Wyzwaniem było stworzenie przypisu, który przekaże ważne dla nas wartości, będzie swobodny i łatwy w odbiorze, umożliwi rozwój w wielu nadchodzących projektach. Tak powstała Moderna Life. Nowoczesna, dobrze wyglądająca, idąca pod prąd marka, która oferuje młodym, ambitnym ludziom, nieruchomości zlokalizowane tam, gdzie jest ich centrum życia– opowiada o procesie tworzenia nowej marki Robert Kasprzak Brand Communications Manager. W Modernie Life tworzymy inwestycje wykonane z materiałów wysokiej jakości, zaprojektowane do życia w taki sposób, aby mieszkańcy czuli się świetnie, udaje nam się to dzięki kompetencjom, doświadczeniu i wiedzy dewelopera premium. Z serią haseł: Żyj, gdzie Ci wygodnie. Zaprojektowane do życia. Tam, gdzie toczy się życie. Komunikacja stworzy przyjazny i pełen energii styl komunikacji, bardzo silnie odróżniający się od rynku.dodaje Kasprzak.
Moderna Life to sprzedażowa marka taktyczna, która umożliwi dotarcie Holdingu do nowych segmentów Klientów, przy zachowaniu spójności z wartościami Moderny. To jednocześnie zapowiedź ekspansji Moderna Holding i umocnienia pozycji na rynku deweloperskim.
Powiązane wiadomości